Osmanlının Kuruluş Tarihi Ve Kayı Boyu Olduğu Masaldır!

Tarihçilerin kutbu olarak bilinen Türk tarih Profesörü Halil İnalcık, Osmanlı Devleti hakkında onlarca kitap ve makale yazdı. Türk tarih yazımında çok önemli bir isim olan Halil İnalcık'tan çoğunuzun ilk kez duyacağı bilgiler.

YORUM EKLE
YORUMLAR
yagmur
yagmur - 5 yıl Önce

allah seni̇n belani versi̇n en kisa zamanda sende onun gi̇bi̇ bagirarak geber

betül
betül - 5 yıl Önce

allahın cezası allah belanı versin baban polis olmasa b*k kurtulurdun adaletmi lan bu

ahmet
ahmet - 5 yıl Önce

senin boynun kırıla belki...

halil
halil - 5 yıl Önce

bu manyak ta, babası da şeytanından bulsun inşallah.. en kısa zamanda eziyet çeke çeke can verirler inşallah.. ama neye yanarım biliyor musunuz arkadaşlar? babasi olacak adami şehit diye anacaklar. öyle düşünsünler bakalim zulüme ortak oldu, kurtuluşlari yok. arkadaşlar sosyal medya ile insanlari bilgilendirelim onlarda canli, bu zulüme sessiz kalmayalım, hayvan severlere de haberi ulaştiralim ki baba ile oğul olacak satanistler bu dünyada da cezasini çeksin. inşallah herkes duyar, inşallah bu ikisi de en kisa zamanda layiğini bulur, amin.

halil
halil - 5 yıl Önce

inşallah ahmet kardeşim, amin.

halil
halil - 5 yıl Önce

inşallah betül hanım, amin.

halil
halil - 5 yıl Önce

babası da yağmur hanım, babası da. ikisi de tez zamanda layığını bulur inşallah, amin.

dilara
dilara - 5 yıl Önce

ulan o kedici kuyruğundan nasıl çektiysen inşallah senin de o saçların yolunur Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın seni